Wysyłka i zwroty

Jak zapłacić za zakupy?

Oferujemy trzy możliwości zapłaty za produkty:

  • Płatność za pobraniem - za zakupy zapłacisz kurierowi przy odbiorze przesyłki.
  • Płatność on-line za pośrednictwem przelewy24
  • Płatność przelewem tracycyjnym

Termin realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia znajdziesz na karcie produktu.
W większości przypadków do 24h.
W przypadku produktu z grawerem termin realizacji może wydłużyć się do 3dni roboczych.

Jak wysyłamy zamówienia?

  • Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kuriereskiej DPD
  • przesyłka pobraniowa 16,99zł
  • przesyłka po przedpłacie 12,99zł

Jak wysyłamy zamówienia?

  • Odbiór osobisty
  • Możliwy jest również odbiór osobisty w naszych salonach

Jak zwrócić zakupiony produkt?

Na zwrot zakupionych produktów jest 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Pamiętajmy:

  • Należy zgłosić zwrot w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki
  • Zwracany produkt powinien być nieużywany, z oryginalną metką
  • Produkt z personalizacją (grawerem) nie podlega zwrotowi. Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy m.in takiej, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności personalizowanych produktów).
  • Do zwrotów prosimy załączyć formuarz odstąpienia od umowy kupna sprzedaży.

Adres do wysyłki :

Diament Plus
ul.Korzeniowskiego 7
15-519 Białystok

Jak mogę złożyć reklamację?

Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa. Klient może dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, jeżeli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową.
Aby dokonać reklamacji prosimy:

  • wypełnić formularz reklamacyjny
  • dołączyć dowód zakupu
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

Adres do wysyłki :

Diament Plus
ul.Korzeniowskiego 7
15-519 Białystok

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Jak określić rozmiar pierścionka?

Niezwykle ważne jest określenie rozmiaru pierścionka.

Tablea umożliwająca dopasowanie odpowiedniego rozmiaru pierścionka na podstawie wewnętrznego obwodu lub średniy obrączki dostępna jest pod linkiem

Pamiętajmy jednak, że to tylko przewodnik służacy pomocą. Rozmiar palca zmienia się wraz z porą dnia, temperaturą powietrza.
Szerokość obrączki również ma znaczenie przy dobieraniu rozmiaru.